Kan ik een bestelling ook laten bezorgen?
Het is helaas niet mogelijk om via de webshop bezorging in te plannen. Bij het betalen van het bestelde artikel kunt u in de betreffende kringloopwinkel eventuele bezorging tegen vergoeding afstemmen.
Waarom kan ik maar één product per keer bestellen?
Het is uitsluitend mogelijk om één product per keer te bestellen in verband met het wel/niet kunnen verzenden van producten en omdat er verschillende kringlooporganisaties deelnemen aan Kringloop.nl met hun eigen betaalmethode(n) en daaraan gekoppelde IBAN.
Wat betekenen de kwaliteitslabels?
Ieder product dat we op onze website aanbieden heeft een andere geschiedenis. Om een zo goed en helder mogelijk beeld te geven over de fysieke staat van een product, maken we bij Kringloop.nl gebruik van ‘kwaliteitslabels’. Kwaliteitslabels geven een beeld over de status van een product. Bijvoorbeeld of een product gebruikssporen bevat. De kwaliteit van al onze producten wordt door onze medewerkers zorgvuldig beoordeeld.
Veel van onze producten bevat het beste kwaliteitslabel, namelijk kwaliteitslabel A. Door kwaliteitslabels toe te voegen willen we klanten inzicht geven in de status van een product.
Hergebruik staat voorop in Kringloop.nl. Zo dragen wij bij aan een duurzamere samenleving. Al onze artikelen krijgen via onze kopers een nieuwe bestemming en daarmee verlengt de koper de levensduur.
De kwaliteitslabels:
- Kwaliteitslabel A | Dit item is in goede staat
- Kwaliteitslabel B | Dit item heeft een gebruikte staat, maar heeft geen gebruikssporen
- Kwaliteitslabel C | Dit items heeft een gebruikte staat en heeft enkele gebruikssporen
Waarom hanteren we kwaliteitslabels?
Bij hergebruik van producten is het belangrijk dat een klant weet wat er gekocht wordt en hoe status van de kwaliteit is. Daarom delen we graag de kwalitatieve status van een product. Wij maken gebruik van drie kwaliteitslabels.